Aruba here we come! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Joanne en Caroline - WaarBenJij.nu Aruba here we come! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Joanne en Caroline - WaarBenJij.nu

Aruba here we come!

Door: Joanne en Caroline

Blijf op de hoogte en volg Joanne en Caroline

20 Augustus 2014 | Nederland, Nederland

Hallo allemaal!

Hier ons eerste verslag! We zijn nog niet op reis, maar toch schrijven we alvast een stukje :)

Over ongeveer 26 weken vertrekken we op 16 februari 2015 vanaf Schiphol naar Aruba! We kunnen bijna niet meer wachten! De tickets en het verblijf zijn geboekt, de stageplaats is geregeld dus niks staat ons nog in de weg om straks te vertrekken. Onze checklist is al gemaakt en een aantal dingen zijn al afgestreept. Een fijne bijkomstigheid is nog dat we heel veel korting hebben gekregen op onze tickets! Bedankt Arke!!
Vanaf deze weblog hopen we jullie op de hoogte te houden van onze voorbereidingen en zodra we op Aruba zijn van onze avonturen die we daar beleven!

Liefs,
Joanne & Caroline

• 20 Augustus 2014 - 17:27

Bert & Cheyenne:

Wat leuk om te lezen, dat jullie ook al een een verslagje schrijven voordat jullie zijn vertrokken.
    Veel plezier daar, en werkse nog tijdens jullie stage!

• 09 Februari 2015 - 19:24

Mama:

Hallo meiden,
    Nog een week en dan zijn jullie er.
    Het gaat nu lekker opschieten.
    Groeten mama

• 13 Februari 2015 - 18:39

Maria:

Wiehaaaaaaa. Ik ga jullie volgen!:)!

Joanne en Caroline

Hoi! Welkom op onze site! Op 16 februari 2015 hopen wij naar Aruba te vertrekken om daar 10 weken stage te gaan lopen. Wij volgen allebei de opleiding tot Onderwijsassistent. In ons derde jaar is het mogelijk om in het buitenland stage te gaan lopen. Zo kwamen wij op het idee om naar Aruba te gaan! Wij hebben er heel veel zin in, en we willen jullie op deze manier ook laten mee genieten van ons leven daar en de avonturen die we gaan beleven! Liefs, Joanne & Caroline

Actief sinds 20 Aug. 2014