Nog een paar dagen... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Joanne en Caroline - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Joanne en Caroline - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen...

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Joanne en Caroline

13 Februari 2015 | Nederland, Nederland

Hallo Allemaal!!

Nog een paar dagen!!
Dan is het eindelijk zo ver, het moment waar we zo lang naartoe geleefd hebben!
De koffers zijn zo goed als gevuld. Die van mij (Caroline) is zelfs al dicht, maar dat koste veel moeite.. ;)
Joanne haar koffer is ook bijna vol, maar die ontdekte nog een rits waardoor de koffer groter werd. Handig, kunnen we nog meer meenemen!
Verder zijn we helemaal klaar om te gaan, en we hebben er ook ontzettend veel zin in!
We kunnen al weken nergens anders meer over praten als we samen zijn, en degenen die ons goed kennen zullen zich vast wel kunnen indenken hoe die gesprekken dan gaan.. Haha ;)

Ook onze laatste beoordelingen op school en stage zijn met goed resultaat afgerond! Gisteravond hebben we onze musical uitgevoerd, waar we de afgelopen periode aan hebben gewerkt. Dat was heel erg leuk! Toen hebben we ook afscheid genomen van onze leuke klasgenoten!

Zoals je hoort, we zijn helemaal klaar om te vertrekken.. Nog een paar spullen inpakken, en een paar nachtjes slapen en het is zover!! De volgende keer dat Joanne en ik elkaar zien is op Schiphol, en gaan we vertrekken! Whaaa, spannend!!

Tot op Aruba!

Liefs,
Caroline

• 13 Februari 2015 - 20:39

Naomi:

Ik snap dat jullie er geweldig veel zin in hebben! Leuk dat jullie een weblog bijhouden, dan mis ik jullie niet zo erg;) Ik werd idd gek van jullie enthousiasme;p Heel veel plezier, lieve vriendinnetjes!:)<3

• 14 Februari 2015 - 11:15

Marja En Willem:

Dag Dames
    We genieten met jullie mee!!! gelukkig schijnt hier de zon (nu) ook ;-) maar daar zal hij warmer zijn! Veel plezier met de laatste voorpret. Leuk dat we mee kunnen kijken op deze site, we gaan er van genieten!

Marja en Willem

• 16 Februari 2015 - 16:13

Papa En Mama Mol:

Hallo meiden,

Als jullie dit lezen zijn jullie er !
    En hoe is het ?
    Is het lange vliegen meegevallen ?
    We wensen jullie een goede tijd toe met veel leermomenten en plezier.

Joanne en Caroline

Hoi! Welkom op onze site! Op 16 februari 2015 hopen wij naar Aruba te vertrekken om daar 10 weken stage te gaan lopen. Wij volgen allebei de opleiding tot Onderwijsassistent. In ons derde jaar is het mogelijk om in het buitenland stage te gaan lopen. Zo kwamen wij op het idee om naar Aruba te gaan! Wij hebben er heel veel zin in, en we willen jullie op deze manier ook laten mee genieten van ons leven daar en de avonturen die we gaan beleven! Liefs, Joanne & Caroline

Actief sinds 20 Aug. 2014